Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~olszanski | użytkownik

imię i nazwiskoSebastian Olszański adresPruszków - Warszawa zarejestrowany27.06.2006 @22:03:41 ostatnio na stronie06.11.2016 @09:01:53

O mnie:

Lubię dobrych ludzi - złych też czasami ale muszą być dobrzy
nie lubię sztuczności i lodów orzechowych
uwielbiam rozmawiać ale to jest podobno moja wada

Poszukuje modelek/modeli do zdjęć autorskich jak ktoś ma ochotę na sesje to proszę o kontakt olszanski.sebastian@gmail.com

Trochę pisze powoli będę wrzucał tu http://44.digart.pl/
:

z dedykacją dla mnie: http://www.digart.pl/praca/1087804/mala_ma.html

"... wszystko o czym myślę to Persepolis
- wszystko co widzę to smutne ulice Persepolis
- nagie dziewczyny tratowane kopytami koni
- zniszczony wizerunek skrzydlatych byków
i ja pośrodku trawiony ogniem uśmiechu Aleksandra..."

Moja strona http://www.sebastianolszanski.com/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1230110
digarty73 komentarze3465 posty na forum12

komputer / sprzęt
sekator, szpadel i obcęgi

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Mnich    19.08.2006 @12:03:51
nie nooo... z kosmosu to nie jest...
_______
Designer / http://pitportal.pl
~titos2k    19.08.2006 @08:27:02
w przedszkolu nie interesowałem się dwuznacznością haseł, interpretowaniem czy w ogóle męskimi organami rozrodczymi.

Miałem resoraki i w ogóle...

pozdrawiam
_______
http://rysownik.com - PORTFOLIO // http://rysownik.com/blog/ - BLOG
!22zddr    18.08.2006 @22:14:42
wysłałem wiadomość do Ciebie z adresem mailowym
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
!22zddr    18.08.2006 @21:48:08
niewiele zostało z tego ale DD jeszce jest
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
!22zddr    18.08.2006 @21:21:38
tak, sprzedajepozdrawiam!
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
~IntroligatorMarchwi    16.08.2006 @13:58:54
wielkie dzieki wszystkie sugestje mile widziane i ciesze sie ze sie podoba
pozdrawiam
_______
"Sam motyw jest niczym - wszystkim jest jego oświetlenie"
Jan Sunderlan

*** POSZUKUJE MODELEK ***
~Kamash    16.08.2006 @12:58:31
no chetnie bardzo... ino linki mam na stacjonarnym a na digi nie podajesz adresu bloga.. w robocie zas swoje padlo ograniczam do prac biurowych.. zreszta i tak nie jest w stanie wlasciwie wyświetlić zdjecia... dzis podłaczą mi internet.. nadrobie nieco zaległosci... to zdjecie na prawde jest dobre...
_______
pzdr
Kamash

------------------------------------------------------
Z rzadka aktualizowany blog egzystencjalny:
http://kamash.malnet.pl/photoblog/
^Martastokrotka    11.08.2006 @16:24:10
nieraz tak ma byc.
_______
Passion Never Dies.Love Makes You Do Crazy Things...
^boski    08.08.2006 @19:57:05
fajna czapka, gdzie mozna taka upolowac?
_______
no siema
~grubka    07.08.2006 @16:51:53
dzieki
_______
Zwykły użytkownik, który sie na niczym nie zna.
~BarbaraSz    06.08.2006 @20:08:53
Dzieki slodki jestes
~dagomar    05.08.2006 @09:48:44
absolunie zgadam sie z komentarzem obecnego digartu dnia
wreszcie ktoś kto widzi na ga prawdę


no
~Kamash    01.08.2006 @09:45:50
oglądam to w pracy na lcd - jest fatalnie.. rozpietość tonalna nie ta.. nogi rozmywają się gdzieś na dole.. w domu na w miare skalibrowanym CRT to zdjęcie na prawde ma sens.. zostaje tylko papier...
_______
pzdr
Kamash

------------------------------------------------------
Z rzadka aktualizowany blog egzystencjalny:
http://kamash.malnet.pl/photoblog/
~Kamash    31.07.2006 @12:02:51
koniecznie tak.. podeślij jak tylko popełnisz.. wczoraj miałem sesje z blondynką i brunetką.. jeszcze nigdy nie miałem takiego natłoku twarzy do fotografowania.. myśle cały czas nad studio.. jednak tam czuje sie najlepiej..
sesja na basenie w pruszkowie wciaz aktualna.. dam znac jak bede wiedzial kiedy.. dzieli nas tylko/az 220 km.. pzdr
_______
pzdr
Kamash

------------------------------------------------------
Z rzadka aktualizowany blog egzystencjalny:
http://kamash.malnet.pl/photoblog/
~WolverineX    25.07.2006 @22:00:14
Pozdrawiam serdecznie !
~shot00    18.07.2006 @11:23:09
dzięqję, dzięqję
~olszanski    11.07.2006 @15:05:17
no może masz rację cofam modelkę
_______
War doesn't determine who is right, war determines who is left

Umysly mierne potepiaja wszystko, co przechodzi ich miare
~DjSo    11.07.2006 @15:02:36
... ale z MODELKA to chyba przesadziles ?!
_______
jeśli poszukujesz profesjonalnej karmy dla swojego psiaka to zapraszam http://www.prowiant.pl dla digartowiczów RABAT
~jakuza    05.07.2006 @01:00:32
Dzieki za rady, postaram sie ich przestrzegac
pzdr
_______
bla bla bla
~olszanski    04.07.2006 @15:24:57
już ci wcześniej napisali - przy zdjęciach z podwyższonym nasyceniem kadr musi być perfekcyjny. Tzn , np idealna linia horyzontu a u ciebie leci w lewo. Dalej wszystkie elementy powinny (chyba że chcesz coś wyeksponować) być mniej więcej w tym samym nasyceniu - a uciebie niebo bardziej intensywne niż pole. Mi osobiście przeszkadzają też białe kwiatki które są tak u miejscowione że burzą harmonię.
_______
War doesn't determine who is right, war determines who is left

Umysly mierne potepiaja wszystko, co przechodzi ich miare
~jakuza    04.07.2006 @14:19:55
olszanski, rozwin swoja mysl, co mialbym dopracowac?
_______
bla bla bla
~olszanski    29.06.2006 @19:01:15
UUUale póżno zobaczyłem
Gorąco pozdrawiam.
_______
War doesn't determine who is right, war determines who is left

Umysly mierne potepiaja wszystko, co przechodzi ich miare
~decaris    28.06.2006 @23:27:17
Grzecznie się z Panem witam
Dżem Dobry
A może nawet i Wieczór Dobry
_______
Nie to nie...
Poprzednia strona 1 ... 35 36 37 38
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt